Η εισαγωγή του υπολογιστή στο Δημοτικό. Στοιχεία και συμπεράσματα από ένα πειραματικό πρόγραμμα εκπαίδευσης
Αξιοποίηση ενός πολυμεσικού οδηγού για τη διδασκαλία της έννοιας της δύναμης σε μαθητές της Γ’ δημοτικού
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στο ολοήμερο δημοτικό σχολείο. Μια διδακτική προσέγγιση στα πλαίσια του διαθεματικού προγράμματος σπουδών.
Ποιοτική αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων μαθητών μετά την αλληλεπίδρασή τους με εκπαιδευτικό λογισμικό
Ψηφιακός αλφαβητισμός στο δημοτικό σχολείο: Η περίπτωση της σύνταξης μιας εφημερίδας από μαθητές Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού