Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά µε τη φύση του αντικειµένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην Εκπαίδευση
Παιδαγωγικές και τεχνολογικές αρχές σχεδίασης ενός λογισµικού συνεργατικής εννοιολογικής χαρτογράφησης βασισµένο στο Διαδίκτυο
Συνεργασία ετερογενών υποδοµών τηλεδιάσκεψης για υποστήριξη εκπαιδευτικών διαδικασιών υψηλής διαδραστικότητας: Συµβολή από τη πειραµατική λειτουργία των δικτύων τηλεεκπαίδευσης ABL, AV & AW
Διερεύνηση όψεων της αποτελεσµατικότητας εργαστηριακών ασκήσεων υποστηριζόµενων από Συγχρονικές Διατάξεις σε µαθητές Λυκείου
Ταξινόµηση των εκπαιδευτικών τεχνολογικών μέσων µε βάση την υποστήριξη που παρέχουν στις φυσικές παρορµήσεις των παιδιών
Νέα µέσα στη διδασκαλία: Ένα πρόγραµµα συνεργασίας του Πανεπιστηµίου του Mainz µε γυµνάσια της περιοχής του Mainz
Εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τη διδασκαλία της αλλαγής φυσικών καταστάσεων (υγροποίηση ατμών υγρού – τάση ατμών) και της χημικής κινητικής με το Microworlds Pro