Ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης μέσω αναπαραστάσεων που προκύπτουν από την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Ένα παράδειγμα.
Β’ γυμνασίου-Διαδασκαλία στην τριγωνομετρία: ορισμοί τριγωνομετρικών αριθμών και η μεταβολή τους, όταν μεταβάλλεται η γωνία
Σχεδίαση μαθηματικών και τεχνολογίας νομού Αιτωλοακαρνανίας (ΚΕΜΑΤ): Σχεδίαση μαθησιακού υλικού με χρήση των ΤΠΕ
Κέντρο Μαθηματικών & Τεχνολογίας Νομού Αιτωλοακαρνανίας (ΚΕΜΑΤ): Σχεδίαση και χρήση 4 τύπων φύλλων πραγματοποίησης δραστηριοτήτων με τη βοήθεια των ΤΠΕ
«Διδάσκοντας μαθηματικά στο δημόσιο ελληνικό σχολείο με τη χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού Cabri-Geometry II: Η περίπτωση της Α’ γυμνασίου: Μεσοκάθετος ευθύγραμμου τμήματος-περιγεγραμμένος κύκλος τριγώνου και άθροισμα γωνιών τριγώνου»
Σύγχρονες τάσεις διδασκαλίας των μαθηματικών με χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και του διαδικτύου
Εκπαιδευτική δραστηριότητα για την ερμηνεία των γραφικών παραστάσεων σε μορφή διαδραστικών σελίδων με τη βοήθεια του Descartes
Κριτήρια αξιολόγησης των μαθητών σε υπολογιστικό περιβάλλον μέσα από τη χρήση δραστηριοτήτων: Η περίπτωση εμβαδού παραλληλογράμμου