Αξιολόγηση της Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης στην κατάρτιση των νέων εκπαιδευτικών: Η περίπτωση της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Διαδραστική πολυμεσική εφαρμογή για τη διδασκαλία της ενότητας «Διαχωρισμός μιγμάτων» της Β΄ τάξης Γυμνασίου
Ένα πρωτότυπο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Προσωπικού για τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ένταξη των ΤΠΕ στη Διδακτική των Αρχαίων Ελληνικών. Εκπαιδευτικό Λογισμικό για τη Διδασκαλία των Ρημάτων της Αρχαιοελληνικής γλώσσας σε Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
Το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»: Πα- ράμετροι για την αποτελεσματική διδασκαλία Αλγοριθμικής – Προγραμματισμού στο Λύκειο
Το πεδίο της Αυτοματοποιημένης Ανάλυσης Αλληλεπιδράσεων προς υποστή- ριξη της Αυτορύθμισης των Συμμετεχόντων σε τεχνολογικές μαθησιακές δρα- στηριότητες: Παρούσα κατάσταση, διαστάσεις και προοπτικές
Συμπληρώνοντας την άμεση με την τεχνολογικά διαμεσολαβημένη επικοινωνία ή … επεκτείνοντας τα όρια του μαθησιακού πλαισίου της τάξης