Αναπτύσσοντας Συνεργατικά Ηλεκτρονικό Μαθησιακό Περιεχόμενο με το QuickLessons: Μια Εμπειρική Μελέτη Αξιολόγησης στην Ελλάδα
Ανάπτυξη των δεξιοτήτων επίλυσης προβλήματος σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον συνεργατικής μάθησης
Συνεργατική εννοιολογική χαρτογράφηση με τη χρήση πολυτροπικών εργαλείων των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας
Visual Literacy in the 21st Century: The International Visual Literacy Association, (IVLA) and the Journal of Visual Literacy (JVL)
Computer-assisted language learning and effectiveness at the CLCS language modules in Trinity College Dublin
Utilizing and evaluating the virtual world of Second Life for collaborative learning activities: A primary case study
Examining the Effects of an Instructional Design Model for Teaching Pre-service Elementary Teachers to Teach Science with Computer Models