Η σχέση μεταξύ της εμπειρίας χρήσης υπολογιστή και της αντιλαμβανόμενης χρήσης των υπηρεσιών του συστήματος διαχείρισης μαθημάτων E-Class
Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η σχέση μεταξύ της αντιλαμβανόμενης εμπειρίας χρήσης υπολογιστή και της αντιλαμβανόμενης χρήσης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρονται από ένα ασύγχρονο Σύστημα Διαχείρισης Μαθημάτων - ΣΔΜ (e-Class) για την υποστήριξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στην αίθουσα. Οι συμμετέχοντες ήταν διακόσιοι επτά (n = 207) προπτυχιακοί φοιτητές, ηλικίας 18-20 ετών, του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Εκατόν σαράντα έξι (70,5%) ήταν άνδρες και εξήντα μία ήταν γυναίκες (29,5%). Τα δεδομένα συλλέχθηκαν χρησιμοποιώντας ένα online ερωτηματολόγιο κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας. Η ανάλυση συσχέτισης κατά Pearson έδειξε μια χαμηλή προς μέτρια θετική συσχέτιση μεταξύ της αντιλαμβανόμενης εμπειρίας χρήσης υπολογιστή με τις υπηρεσίες: ασκήσεις και περιγραφή μαθήματος, και μια μέτρια θετική συσχέτιση με τις
υπηρεσίες: ανακοινώσεις, έγγραφα, εργασίες φοιτητών και γραμμή μάθησης.
Συμπερασματικά, η εμπειρία χρήσης υπολογιστή αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα που επηρεάζει τη συχνότητα χρήσης των υπηρεσιών του ΣΔΜ e-Class από τους φοιτητές.
(Πλήθος ανακτήσεων: 100)