Εργαστήριο: Ενδυνάμωση της Επιχειρηματικότητας στην Τεχνολογία Μάθησης: Συνδυάζοντας Θεωρία και Πράξη

Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει διαμορφώσει ένα νέο τοπίο στον χώρο της εκπαίδευσης, όπου οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες (EdTech) διαδραματίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο. Η ανάπτυξη ενός δυναμικού οικοσυστήματος EdTech αποτελεί βασικό πυλώνα για την ενίσχυση της εκπαιδευτικής εμπειρίας και την προώθηση της καινοτομίας. Παράλληλα, η ενδυνάμωση της επιχειρηματικότητας στον τομέα αυτό δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη. Ωστόσο, η δημιουργία και η διατήρηση μιας βιώσιμης επιχείρησης EdTech απαιτεί στρατηγική, γνώσεις και καθοδήγηση. Για αυτόν τον λόγο, η εξέταση επιτυχημένων ελληνικών περιπτώσεων EdTech (case studies) αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμη. Παρέχοντας πρακτικά παραδείγματα και μαθήματα που αντλήθηκαν από την εμπειρία, μπορούμε να βοηθήσουμε τους νέους επιχειρηματίες EdTech να χτίσουν και να αναπτύξουν βιώσιμες επιχειρήσεις με δυνατότητες διεθνούς εμβέλειας. Η προτεινόμενη δράση σε μορφή εργαστηρίου αποσκοπεί στην διερεύνηση τρόπων ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας στο χώρο των εκπαιδευτικών τεχνολογιών EdTech), συνδυάζοντας θεωρητικές αναλύσεις με πρακτικές εμπειρίες. Το εργαστήριο αυτό οργανώνεται στο πλαίσιο του έργου ENTER_EdTech (https://www.enteredtech.eu/) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα ErasmusPlus, Knowledge Alliance action. Το εργαστήριο θα φέρει σε επαφή προσκεκλημένους ομιλητές από την πολύ επιτυχημένη ελληνική εταιρεία EdTech που είναι σε φάση ανάπτυξης με διεθνή πελατεία Learnwords, καθώς και εκπροσώπους από την ακαδημαϊκή κοινότητα - μέλη ΔΕΠ - που οργανώνουν προγράμματα επιτάχυνσης όπως το Walk στο ΑΠΘ και το ENTER EdTech στο Παν. Πειραιά τα οποία προάγουν την επιχειρηματικότητα και επιχειρηματική κουλτούρα σε ακαδημαϊκό προσωπικό και φοιτητές. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εμπλακούν σε συζητήσεις ανταλλαγής τεχνογνωσίας, και να πληροφορηθούν για τεχνικές και εργαλεία για μία επιτυχημένη πορεία επιχειρηματικότητας στην εξελισσόμενη περιοχή της ψηφιακής μάθησης.
(Πλήθος ανακτήσεων: 0)