Μετάβαση στο περιεχόμενο
No results
Η ΕΤΠΕ
Ιστορικό
Καταστατικό
Διοικητικό Συμβούλιο
Μόνιμες επιτροπές
Τομείς ειδικού ενδιαφέροντος
Διαδικασία αίτησης μέλους
Αίτηση νέου μέλους
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Διοργάνωση επόμενου συνεδρίου
Πρακτικά Συνεδρίων
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ
Επιστημονικά περιοδικά
Ερευνητικές ομάδες
ΝΕΑ
ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Username or Email Address
Password
Remember Me
Forgot Password?
Log In
Username or Email Address
Get New Password
← Back to login
Η ΕΤΠΕ
Ιστορικό
Καταστατικό
Διοικητικό Συμβούλιο
Μόνιμες επιτροπές
Τομείς ειδικού ενδιαφέροντος
Διαδικασία αίτησης μέλους
Αίτηση νέου μέλους
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Διοργάνωση επόμενου συνεδρίου
Πρακτικά Συνεδρίων
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ
Επιστημονικά περιοδικά
Ερευνητικές ομάδες
ΝΕΑ
ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναζήτηση
Login
ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΛΟΥΣ
Μενού
Διερεύνηση της ορολογίας που χρησιμοποιείται για την εννοιολόγηση της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα: μία οριοθετημένη ανασκόπηση άρθρων
Τσαρούχα Μαρία
,
Δολιανίτη Φωτεινή
,
Καλογιαννίδου Αναστασία
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Νάτσιου Γεωργία
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
Ερευνητική εργασία
Κατεβάστε το αρχείο
(Πλήθος ανακτήσεων: 3)
Αναρτήθηκε στο:
7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»