Διδάσκοντας Μηχανική Μάθηση στο Σχολείο: Συμπεράσματα από τις Πρώτες Προσπάθειες
Η Μηχανική Μάθηση (ΜΜ) είναι μια τεχνολογία, η οποία επιτρέπει στα ψηφιακά συστήματα να
μαθαίνουν από υπάρχοντα παραδείγματα και να «εκπαιδεύουν» μοντέλα αξιοποιώντας μοτίβα στα
δεδομένα. Η ΜΜ μπορεί να εισαχθεί στη διδακτική πρακτική και να συνδεθεί με τις διαστάσεις της
υπολογιστικής σκέψης και την επιστημολογία του STEM. Πολλές μελέτες αναλύουν τις παιδαγωγικές
προσεγγίσεις, τις στρατηγικές διδασκαλίας και τους διδακτικούς πόρους της ΜΜ, προκειμένου να
ενσωματωθεί η ΜΜ στην κύρια εκπαίδευση. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζονται τα πρώτα συμπεράσματα
μιας πιλοτικής διδασκαλίας της ΜΜ στο σχολείο, υλοποιώντας δραστηριότητες με προσαρμοσμένα
φύλλα εργασίας σε διαδικτυακά ολοκληρωμένα περιβάλλοντα, όπου οι συμμετέχοντες μαθητές/τριες
εμπλέκονται στη δημιουργία, την εκπαίδευση και τη βελτίωση συστημάτων ΜΜ προγραμματίζοντας με
τεχνολογίες όπως Scratch, AppInventor και Python. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι οι
μαθητές/τριες δουλεύουν αποδοτικά κατανοώντας ικανοποιητικά την επίδραση των δεδομένων
εκπαίδευσης στη λειτουργία των μοντέλων ΜΜ και αναπτύσσοντας ταυτόχρονα κριτική σκέψη.
(Πλήθος ανακτήσεων: 0)
Αναρτήθηκε στο: