«Διαδρομές» στην Ιστορία της Ευρώπης με «οδηγό» τα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO και «όχημα» την Τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας
Η Διαδικασία Πρόκλησης των Πεποιθήσεων των Φιλολόγων κατά την Επιμόρφωση για Αξιοποίηση του Λογισμικού Παρουσιάσεων στην Επικοινωνιακή Διδασκαλία της Γλώσσας
Η αγορά της αρχαίας Αθήνας: Διδακτικό σενάριο για το μάθημα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας με διαθεματική προσέγγιση ιστορίας και νεοελληνικής γλώσσας
Αξιοποιώντας δυνατότητες του πανελληνίου σχολικού δικτύου για την εκπόνηση project μεταξύ σχολείων διαφορετικών γεωγραφικών περιοχών