Ψηφιακός αλφαβητισμός στο δημοτικό σχολείο: Η περίπτωση της σύνταξης μιας εφημερίδας από μαθητές Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στο Διαθεµατικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραµµάτων Σπουδών και στο ολοήµερο Δηµοτικό σχολείο: Η Οδύσσεια των ΤΠΕ 2003
Eπιτάχυνση ή διευκόλυνση; Μια εξέταση της επίδρασης ενός λογιστικού φύλλου στην επίλυση προβληµάτων συνάφειας
Η Διδασκαλία-Μάθηση του Μαθήµατος της Ιστορίας µε Λογισµικό Εννοιολογικής Χαρτογράφησης: Διδακτικές και Γνωστικές Παράµετροι της Διαδικασίας Οικειοποίησης του Χάρτη Εννοιών ως Γνωστικού Εργαλείου
Η διαµεσολαβηµένη µε ΗΥ επικοινωνία στα πλαίσια της Α/θµιας εκπαίδευσης: Στάσεις και αντιλήψεις µαθητών Στ τάξης σχετικά µε την συνεργατική παραγωγή ηλεκτρονικής εφηµερίδας