Κυκλοφορικό Σύστημα, Βασικές Έννοιες και Λειτουργίες: Βαθμός Κατανόησης από Μαθητές της Στ’ Τάξης Δημοτικού
Ψηφιακές Διαδικτυακές Δραστηριότητες με Διαθεματικές και Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις για το Νηπιαγωγείο: Ο Ρόλος των Εικαστικών Τεχνών
Αντιλαµβανόµενο Γνωστικό Φορτίο από την Ενσωµάτωση της Τεχνολογίας στη Μαθησιακή Διαδικασία: Εφαρµογή στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Δηµοτικής Εκπαίδευσης
Μια Προσέγγιση Διδακτικού Σχεδιασµού για την Ενσωµάτωση Εργαλείων των Τ.ΗΥ.Π.Ε. στη Διδακτική-Μαθησιακή Διαδικασία
Επίλυση Προβλήµατος µε τη Χρήση Λογισµικού Μοντελοποίησης: Αποτελεσµατικότητα Διδακτικών Υλικών µε Λεκτικές ή Λεκτικές και Εικονικές Περιγραφές και Γνωστικός Τύπος