Ο Σχεδιασμός Eνός Μαθητοκεντρικού Συστήματος για την Υποστήριξη του Σχηματισμού Ομάδων Εκπαιδευόμενων
H Aξιολόγηση µε Eιδικούς των Διαδικτυακών Eκπαιδευτικών Περιβαλλόντων ως προς την Eυχρηστία (Usability) και την “Eυµάθεια” (Learnability) τους
Μετασχηµατιστικές διεργασίες στο πλαίσιο εκπαίδευσης του παραδοσιακού σχολείου κατά την εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών
Σύγκριση Εµπειρικών Μεθοδολογιών Αξιολόγησης και Μεθοδολογιών Βασισµένων σε Ειδικούς στην Περίπτωση ενός CBL Περιβάλλοντος: Η Εµπειρία του «Ορέστη».