Αξιολόγηση της εφαρμογής διερευνητικών ψηφιακών σεναρίων στην Α’ τάξη Δημοτικού Σχολείου για την προσέγγιση φυσικών φαινομένων και εννοιών
Στην παρούσα εργασία επιδιώκεται η αξιολόγηση της επιτυχίας διερευνητικών ψηφιακών σεναρίων, τα
οποία αναπτύχθηκαν και υλοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Go-Lab, σε μαθητές και μαθήτριες της Α’
τάξης Δημοτικού. Τα σενάρια αφορούσαν σε τρείς θεματικές της Μελέτης Περιβάλλοντος, όπως τα σημεία
του ορίζοντα, η εναλλαγή ημέρας – νύχτας και το ηλιακό σύστημα. Τα αποτελέσματα φανερώνουν ότι η
εφαρμογή των ψηφιακών σεναρίων συνέβαλε στην βελτίωση της γνώσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες
ανταποκρίθηκαν στις δραστηριότητες διερεύνησης που τους προσφέρθηκαν μέσω των ψηφιακών
σεναρίων, παρά το νεαρό της ηλικίας τους. Επιπλέον, μπόρεσαν να συνεργαστούν, δουλεύοντας ομαδικά
πάνω στις δραστηριότητες τις οποίες βρήκαν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες. Στην εργασία συζητείται ο ρόλος
των ψηφιακών σεναρίων στην επιτυχία του σχεδιασμού και της εφαρμογής.
(Πλήθος ανακτήσεων: 0)
Αναρτήθηκε στο: