Μετάβαση στο περιεχόμενο
No results
Η ΕΤΠΕ
Ιστορικό
Καταστατικό
Διοικητικό Συμβούλιο
Μόνιμες επιτροπές
Τομείς ειδικού ενδιαφέροντος
Διαδικασία αίτησης μέλους
Αίτηση νέου μέλους
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Διοργάνωση επόμενου συνεδρίου
Πρακτικά Συνεδρίων
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ
Επιστημονικά περιοδικά
Ερευνητικές ομάδες
ΝΕΑ
ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Username or Email Address
Password
Remember Me
Forgot Password?
Log In
Username or Email Address
Get New Password
← Back to login
Η ΕΤΠΕ
Ιστορικό
Καταστατικό
Διοικητικό Συμβούλιο
Μόνιμες επιτροπές
Τομείς ειδικού ενδιαφέροντος
Διαδικασία αίτησης μέλους
Αίτηση νέου μέλους
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Διοργάνωση επόμενου συνεδρίου
Πρακτικά Συνεδρίων
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ
Επιστημονικά περιοδικά
Ερευνητικές ομάδες
ΝΕΑ
ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναζήτηση
Login
ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΛΟΥΣ
Μενού
Examining the Effects of an Instructional Design Model for Teaching Pre-service Elementary Teachers to Teach Science with Computer Models
Αγγελή Χαρούλα
,
Valanides Nicos
0
Κατεβάστε το αρχείο
(Πλήθος ανακτήσεων: 36)
Αναρτήθηκε στο:
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»